pizza time baby

hej alla gullisar ! har precis hjälpt mamma att göra hemmagjord pizza, och den är väl klar om sissodär en kvart kanoongott ! jag hatar ju vanlig pizza men det här riktigt niiice. det var skönt att komma tillbaka till skolan igen, fick VG på ett so prov jag fick tillbaka också, caashflow ? annars hände inget, förutom att jag och amanda har lite småroliga saker i mitt skåp kanoncoolt av oss. efter skolan åkte jag till station o mötte älskling, satt typ på en bänk o snacka fett länge sen taaaaaggade vi hem till mej, kul för oss. ikväll ska jag plugga lite granna sen ut o gå en lång prommis med mamma, hehe hon tyckte det va en bra ide eftersom jag inte rör på mej, have it so naajs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0