ny färg på håret

heeej snyggos. nu är jag äntligen hemma från, skolan, centrum och kista. jag ahr ju somsagt färgat håret idag, jättebra blev det nästan svart som jag ville! ganska kort men det blev asfint plus att jag fick bort utväxten hehe. ssen åkte jag o mamma till kista och åt tacos najsnajs och tittade påarmband till konfan, hittade ett asfint. ikväll ska jag nog plugga lite engelska orkar verkligen aldrig gå ut på kvällarna på avrdagarna. på fredag äre j uallafall rixfm det ska bli kanonkul eftersom nu verkar det som att asmånga ska dit hihi. här är som pictuuures

sveriges största utväxt  ?
.

Kommentarer
Postat av: martina

vad fint det blev! :)

2009-05-13 @ 20:03:55
Postat av: elin

jätte fint, men lägg in en bild på dig som man ser ditt ansikte på! :)

2009-05-13 @ 20:15:16
Postat av: Anonym

pinsamt johanna lilla gumman



http://www.youtube.com/watch?v=OtxAYiawnDc

2009-05-13 @ 20:19:05
Postat av: sofia

vad fint det blev! :)

2009-05-14 @ 15:44:49
URL: http://ssofiaangner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0