mitt i melodifestivalen

någon mer än jag som tittar på uttagningen till melodifestivalen nu ? haha nog inte, men mysigt o sitta och titta med mamma. jag duschade just och tvättade håret mycket noga och nu sitter jag och kammar ut det, efter som jag ska klippa mig och färga håret imorron ! kulkul, tror iof inte att färgen kommer bli så jätte stor skillnad eftersom jag inte får färga svart för mamma, elller ja hon vägrar o betala då så mörkbrunt ska de bli. mest för att få bort min enooooorma utväxt hehe. btw har jag faktist otroligt mycket uppbokat de närmaste veckan.

imorgon onsdag: skola, klippa mig och färga håret, kista med mamma,plugga engelska
torsdag: skola, träffa älskling, genrep till dansuppvisningen
fredag: skola engelskaprov, vet inte riktigt efter skolan beror på vädret kanske stan och sola? kvällen kanske rix fm festival i kungsan annars bara chilla.
lördag: skolan 10-13, dansuppvisning vid 5 till 8 ? göra något roligt på kvällen, sova hos någon ?
söndag: solarium ? 7 månader med älskling
måndag: temadag
tisdag: temadag
onsdag: temadag
torsdag: ledig, åka på läger med konfan, namnsdag
fredag: läger med konfan
lördag: läger med konfan
söndag: kommer hem !
måndag: skola
tisdag: skola
onsdag: fixa naglar i stinsen
torsdag: friidrottsdag på vilundavallen
fredag: skola
lördag: va i kyrkan de mesta av dagen, ta fotto, typ "träna" inför konfan. farmor och farfar kommer.
söndag: konfa, kyrkan först sen ska släkten käka här och sådära, presenter !

ja det va ju lite grejer kommer ju mera sen, nu äre omröstning spännande ! Heja Sverige !

hihi jag och Zigge, grisen jag gav till matte i alla hjärtansdag present ;$, så himmla söt vill bara äta upp den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0