min kväll osv

hejsan. e fan på dåligt humör eller jag e typ fett ledsen utan andledning asjobbigt.  vill träffa älskling även fast jag träffade han för mindre än en timme sen. kvällen sög balle ibörjan jag ct o amanda gick o letade efter äventyr vi hittade dempan moa och tatty. dom joinade vårt letande. hittade lite funny people sådära. sen gick vi bort o mötte oskari fille o jimmy så kom alice o emma o emma snackade med natta som sa att vi skulle kma till ladan där även våra kära pojkvänner va. så vi taggade dit, va där o tjilla sen drog jag o matte till bk sen sjussa han hem mig förett tag sen. nu ska jag sova upp tidigt imorgon förfan ! pussar

idag hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0