min dag

hejsan tötisar. sitter o äter ice cream ich tittar på tv. läskigt de där om mordförsöket i grimsta men läskigare är det ju att hela väsby får reda på " vem det är " på typ två sekunder, stackarn om de inte är han alltså.. skit läskigt iallafall jag och mami åkte förbi där 40 minuter senare då märkte man ingenting knas.

idag har jag iallafall, vart i skolan först tråkigt ända bra va att jag fick reda på¨att jag kommer få G i engelska YES ! känn på den looosers. sen tog jag bussen till sattion o skulle köpa comviq startpaket o istället klpter jag pengar till ett kontantkort, hehe duktigt gjort av mig och d gick inte att lämmna tillbaka så 100 kronor åt helvete, närå hoppas matte köper de av mig hehe, så jag kan köpa ett startpaket för de pengarna. mamma blev iallafall irriterad på mig hehe. sen åkte vi till rusta och sen skulle mamma köpa blommor i dom där stora blomhusen vid nordanvägen sen på vägen var de fullt med poliser o allts. sen åkte vi till centrum sen hem o vi satt ute och åt asgott. nu har jag pluggat liiiiite kemi, sskulle behövas mycket mer egentligen menmen. nu har jag bara stekt framför datorn och tvn, ska rulla iväg till duschen nu och sen lägga mig tidigt !lääängtar tills onsdag, först ska jag fixa naglarna i st insen sen ska jag träffa älskling YES. hehe pussisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vare ?

2009-05-25 @ 21:52:12
Postat av: Johanna

eftersom jag bara hört rykten är det itne säkert och då vill jag inte skriva det i min blogg så jag itne får skit före sen så fråga påmsn ist

2009-05-25 @ 22:33:05
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Johanna

eftersom jag bara hört rykten är det itne säkert och då vill jag inte skriva det i min blogg så jag itne får skit före sen så fråga påmsn ist

2009-05-25 @ 22:33:11
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina kusiner känner vittnet hon är bara 8 år

2009-05-30 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0