min dag

sådära, nu ska jag snart sova ligger i sängen med min bärbara mys. bara jävligt äcklig mygga som håller på o jiddrar med mig, ska sälla till den banne !
imorse, gick jag upp fixae mig sådär. fick sjuss av farfrar till kyrkan, där tränade vi allt en gång sen fick vi gå o sättapå oss kåpor, mycket fult.
sen blev de riktigt nervöst, hehe läskigt som tusan när vi skulle gå in i kyrkan en jävlans massa folk var det. allt gick asbra iallafall, jag moa malin o ct sjöng gabriellas sång. efteråt kramades alla o tog kort osv sen åkte jag pappa alice o emma och hämtade matte. sen åkte vi hem till mig där alla i min släkt var. fick presenter o sådära massa smycken o även en tårtspade och osthyvel (?) i silver, haha tydligen adbra o ha när man flyttar hemifrån. men ah d va ju chill. vi käkade smörgåstårta och sådär asgott. sen gick jag alice emma o matte bort mot väsby ån men man höllpå att svettas  ihjäl så jävla vaaaamt ! men man ska ite klaga,  sen gick alla o jag emma o matte har typ solat och sprungit i vattenspridare på eeftermiddagen mysmys. sen drog emma och jag o älskling har myst ikväll, vi tittade på skicka vidare asbra film !!!!
lägger in bilder imorn, här e en bild min morfar skicka iaf, himmla gulliga vi är =')
nu ska jag sova, pusss !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

as söta :) gud va lång han är ;o

2009-06-01 @ 01:03:38
Postat av: ddenices

FAN VAD SÖTA :O<333333

2009-06-01 @ 16:20:05
URL: http://emilydenice.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart e klänningen ifrån

2009-06-04 @ 03:51:11
Postat av: Anonym

vart e klänningen ifrån

2009-06-04 @ 03:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0