lite om helgen

heeej igen, sådär nu har jag duschat tog väl sissodär en 50 minuter. nu är jag iallafall hemma, skit skönt är det ! väntar på att älskling ksa komma hit som jag har saknat så needras mcyeket så jag skriver bara lite om de vi gjort. ägger in bilder senare. om nån vecka kommer vi få bilder som ledarna gick runt och tog hela tiden dom tog över 2000 bilder varje dag så ja, det kommer bli en del. plus att vi tagit massa. vi har iallafall bland annat första dagen mådda jag fett dåligt på kvällen ville jag bara heeeeem, saknade matte så sjukt mycket blev ialalfall lite bättre när jag fick prata med honom men det var helt crazy hur mycket jag saknade honom. vi har haft ljus spår, suttit runt elden, haft andakter och gudstjänster, ätit, spelat kubb, tagit kort ( komemr en liten rolig histeria om en händeslse som hände apro på korten sen )  tränat på redovisningen inför konfan, snackat, skrattat, haft spex, kollat på film, osv osv. inte världens roligaste helg precis men de funkade. uppdaterar senare pussar på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0