kväll

hej tötisar. nu e jag hemma igen. har haft väärldens mysigaste dag med mmin älskade pojkvän idag. både han o jag var trötta så när han kom hit låg vi bara i sängen och myste jätte länge och sådär. sen grillade vi och åt ute med min mamma och pappa sen nu har vi gått värsta långa promenaden. haha typ gansak lång iallafall vi satt vid station ett tag också (a) men kanonmysigt har det varit iallafall, LOVE YOU.
måste berätta en grej jag lackar på. när nån addar en på msn. så säger man: vem ? så säger dom vem e du ? r folket dumma i huvet eller blir fett sur haha. nu ska jag tvätta händerna höll på massa med maskrosor när vi va ute o nu sitter jag o nyser som en idiot inte muuuuusigt. riktigt najs med elevensval dagar nu också i tre dagar. PUSSHEEJ SWEEETES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0