inte så mycket life sådära

Jag har gjort graviditetstest. ja

Jag tänker innan jag gör saker. ne inte alltid

Jag är envis. jaaa
Jag är petig med musik. noo

Jag går efter utseendet på tjejer/killar. nej, eller första intrycken men ah

Jag skriver poesi. näää

Jag är emot mobbning. ja, eller inte värsta anti men hatar när nån bli mobbad fy

Jag har en snuttefilt.  noo, två nallebjörnar som heter puss och larsson

Jag sover med lampan tänd. nä usch

Jag snarkar.  nä de tror ja inte;o

Jag pratar i sömnen.   ne gjorde när ja va mindre
Jag är bra på matte.   HAHHA jag e säämst

Jag har suttit i fyllecell.  noo

Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet.  nepp

Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.   typ

Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad  näää

Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.  nää svag som satan

Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg. 

Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.   noo

Jag har piercingar på andra ställen än öronen.   noo

Jag har tatuering/ar.  noo

Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.  noo

Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv. ?  noo

Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig.  aa

Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.  jaaa

Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.   nää ;O

Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.  neej

Jag har krockat.  aa

Jag skriver fort på tangenterna.  sådär

Jag har en hobby.  mjo

Jag har sövts ner.  aa

Jag är beroende av något.  nää
Jag älskar mina föräldrar.   aa

Jag favoriserar personer.lite

Jag läser.   aaa

Jag har humor .  aAAA
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.  nää

Jag har skållat mig.  ?

Jag har bra självförtroende.   jaa

Jag tycker att jag ser bra ut   jarå

Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.  nää

Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.  nepp

Jag vill plastikoperera mig.  njaa lite kanske 

Jag är teknisk.  neeeej :$

Jag talar dialekt (vilkensomhelst)  nää

Jag hatar pizza.   jaaaa

Jag hatar tacos. nää

Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.  nej ?

Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.  två

Jag har sett mina föräldrar ha sex.men nej ;O

Jag tror på en helt egen religion.ne ?

Jag har ofta huvudvärk. ne

Jag spyr när jag har magsjuka.  har aldrig vart magsjuk
Jag är lättpåverkad.   hehe.. jorå rätt så

Min dotter ska heta Jaméliah. eh m nä

Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis. nej ?

Jag trivs hemma.  yess
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.   noo

Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.  nepp

Jag är trotsig mot mina föräldrar.   jorå

Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum.   aa

Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful.  nää :P

Storleken spelar ingen roll. hehe jo

Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv.  nej ;O

Jag har/haft fler än 10 djur.  nej ;O

Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.   nää

Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.   nää som tur är..

Jag är förlovad.  nepp

Jag tänker förlova mig.   jaa

Jag tänker gifta mig.   jaa

Jag säger/har sagt jag älskar dig även om jag kanske inte menar det fullt ut.  aa

Jag har kört bil.  nää

Jag har kört fyrhjuling. nää

Jag har kört traktor.   nää
Jag har kört motorcykel.  nää

Jag har kört snöskooter.  näää

Jag har kört moped.  aa
Jag är bra på kubb.  jag e grynm

Jag målar naglarna. HJAAAA

Jag har snusat/snusar.  ba provat:D

Jag har rökt/röker.  ba provat sådära :D

Jag tränar.   hah nä

Jag biter på naglarna nääää


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du färga håret igår?

2009-05-07 @ 07:06:54
Postat av: Johanna

igår ? neej..

2009-05-10 @ 18:52:54
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0