HAHAH

HAHAHAHAH, var bara tvungen att uppdatera igen nu på mycket bättre humör. läste i malins blogg att hon hade fått "konkurrenter" haha 96orna i våran skola. hon skrev att de tar efter oss o skriver lika dant i sina bloggar osv.
en grej med dehär med bloggar, jag tar också efter folk. skriver någon nått roligt eller nått uttryck kan jag också använda det. tycker inte de är nått fel med det, visst har jag också märkt att de kan dyka upp rätt lika saker ibland i folks bloggar men det gäller alla och inte bara dedär tre tjejerna. en grej är att tex kopiera någons design rakt av, det är itne okej.
sen, förlåt malin men jag läste dehär i en av tjejernas blogg


juste, sen anklagar ngn oss ( mig och mian kompisar ) för att vi tar efter, nej lilla " tror att alla tar efter mig" så är det inte, vi är oss själva och klär oss med det vi tycker är snyggt. Tycker vi att något som ni bara råkade ha är snyggt så köper vi det. Vi vill värkligen inte vara någon av er och vi ser inte upp på er på det sättet, nu ser vi inte allt upp på någon av er, eller speciellt du som kommenterade. För vi såg upp på er för att vi trodde inte att ni skulle vara så jävla eklaka och barnsliga bara för att vi råkar köpa en tröja som ni har, och det är bara väldas töntigt att ta upp det i era bloggar ( nu gör ajg detsamma) men alla vill väll ha sitt svar, så varsågod.
Puss! på alla förutom den som "inte kan titta" värkar det som.

haha förlåt, men dedär sissta "den som inte kan titta" höll på att garva ihäl mig alltså, malin bluundar. hehe askul tyckte jag det var. yesyes lite smålöjligt bråk sådär måste jag säga tycker faktist de är helt okej att använda samma ord o sådär, bara det inte blir för mycket. men men. Puss på dej malin som inte ser något tihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0