faaaaaaaaaaaail

hejhej igen. haha lite damp hade man ju, hur ska jag klara mig utan min älskade underbara mobil !!? min dag iallafall: imorse åkte jag till kyrkan, var där vid 9. hela dagen har vi tränat och tagit konfafotto. sen vi ett fick jag och ct sjuss hem. satt lite vid datan sen taggade jag till alice, jag cyklade hehe. där va jennifer också. vi åkte till sibylla och jennifer käka, va ju rätt nära att löka sönder alltså vilket jävla underbart väder ! har blivit kanonbrun på min vänstra axel kulkul. när hon käka upptäckte hon att hon tappat sin stav till hennes piercing så det blev ett jävla letande men den var borta så vi fick tagga snabbt som sjutton hem till alice så hon fick rengöra de. tur att man hade cykel ! stötte på matte b och hans coola moppe påvägen också, sen sjussade han runt mig typ bort mot kairo och sådära äääslkar o åka moppe ! sen gick vi och ct till väsby ån. så kom även mois och dempan, satt där o tjilla o lyssna på musik på min moibl som låg breve mig så komemr puckot o ska sätta sig breve mig och hon på nått sett får hon mobilen att ramla i ån. helt dumma blev vi vi satt bara o glodde på varann i över 20 sekunder innan nån av oss tog upp den, helt cp. men den spelade fortfarande muisik när vi tog upp den. vi började torka allla grejjer o så, o matte den fittan höll på att garva ihäj sig, äckel unge ! sen  började den funka bblev bara fukt på skärmen, sen när ja va hemma o skulle sätta på skiten igen va den helt död. synd fan. får väl se vad som häänder nu.
nu e min farmor o farfar här o marie. ska strax käka grillat sen hoppas jag jag får gå ut -.- hehe, pussisar !

några helgerr sen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är med riddarhjälmarna då ?

2009-06-01 @ 23:08:15
Postat av: Johanna

hahahahahahah yes

2009-06-03 @ 19:01:34
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0