dyga johanna.se

heeeeeeeeeeeejsan !
nu är jag äntligen hemma, hehe har ångest eftersom jag har engelskaprov imorgon och skitit i att plugga för de mesta, bra jobbat johanna ! -.-
strax är min hårförlängning färdig färjad också hoppas de blir bra annars får jag spader !(?) hehe
idag vare skola, skit jobbigt att springa på idrotten men jag fixade det ju allafall, sket i idrottslyftet efter skolan. skulle egentligen slutat 4 idag men det blev vid tio över 2 och då åkte jag till matte. så va vi där och mös hela dagen. tittade på haouse bunny också, fan vad bra den var ! och käkade spagetti och köttfärsås till middag så rammla de på min vita tröja, inte mys blev jätte ledsen. så gick jag och mötte Ct och malin. så kom zanna och malin. så gick vi till vilunda aulan där vi träna lite på dansen. gick väl bra, fast de finns en annan grupp samma nivå som oss men från väsby som hade galet mycket coolare dans än oss. fett synd. har asont i huvet avhårfärgen därför e jag dryg som ett strykjärn. rix fm imorgon vädret kommer suga wiho kul -.-
äsch fuuuuck alla pusshejbajs

Kommentarer
Postat av: Malin med ett stor M

Johanna jag vill bara säga att du är såååå coool du är min största idol. När jag träffar dig vill jag ha en autograf och så får du rita en täckning till mig... helst på en gurka. Det skulle betyda mycket för mig!

2009-05-14 @ 22:34:49
URL: http://malutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0