dansdansdans

Hallooooo alla gullegrisar !  Nu är jag hemma från dansen, jag Ct och Dalija fick sjurre hem av Christoffer asnajs. nu sitter jag o läser expressen, vuxenpoäng till mig ! haha det är faktist skitintressant o läsa tidningen tycker jag känner mig cool os mett får också. idag vare prao som vanligt inget speciellt hände bara att mami kom dit satt med henne en stund sen efetr praon gick jag till min älskliiiiiiiing. Hann ba va där i två timmar vi åt pizza o han skulle plugga ltie sådära kollade på american funniest home videos fy vad kul de är. jätteskönt med bara tå dagars prao kvar  nu. I helgen e jag o Ct taggade på rålis på lördagskvällen asmys. Nu ska jag rulla in i duschen som vanligt, hehesmaliiis ! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0