dag ett, torsdag på finnåker halva fredag

först samlades vi påmorgonen vid församlingshemmet, där det stod en buss och väntade. på bussen satt jag breve emilutt, då va vitaggade som taggtrådar.

när vi kom fram gick vi till rummen och pacakde upp, jag delade rum med moa och ct. sen gick vi och åt och sen började viträna på våran redovisning som vi ska ha i kyrkan på söndag. det gick dåligt och alla blev på dåligt humör, det blev inte bättre när vi fick gå runt i skogen typ en mil..

sen började vi med "kampen om finnåker" det var en tävling som vi hade alla fyra dagarna och mitt lag som bestod av mig filip simon och malin vann ! sen gick jag moa emily och malin till en bro och satte oss, där vi itne fick vara eftersom vi itne frågat om lov. vi var riktigt riktigt sura och längatde bara hem och efter älskling ! sen gick jag malin och moa in och spelade kort, efter det var det dags för gudstjänst och klockan 11 skulle vi sova. ringde älskling och grät också eftersim jag höll på att dö utan honom, då blev allt mycket bättre iallafall hihi.



när vi vaknade upp på fredagen känndes allt mycket bättre även fast det spöregnade ute, vi gick och käkade frukost nära påväg att blåsa bort ! efter det hade vi morgongudstjänst i en timme och efter det började vi med redovisningen igen, det gick mycket bättre och vi började komma på hur vi skulle göra och alla blev då på riktigt bra humör

efter det fick vi "fritid" och göra vad vi ville, d va helt sjukt fin natur där så vi gick bort mot en äng och stod där och jag och ct posade lite vid vattnet, i regnet..

sen blev de finare väder, fast emily körde fortfarande på den "snygga" outfitten..


skreiver mer om fredagen senare

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

CT är så jävla fucking het!

2009-05-25 @ 20:37:04
Postat av: Anonym

yes ct är hur fin som helst

2009-05-25 @ 23:46:45
Postat av: Anonym

Cynthia Munoz <3 hetast

2009-05-25 @ 23:50:42
Postat av: Anonym

johanna då? ;O

2009-05-26 @ 17:27:20
Postat av: Johanna

hon e en riktig snygging alltså ;O

2009-05-26 @ 18:22:13
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0