älskling

tack älskling för att du är min, jag älskar dig över allt annat  
det är bara du som vet allt om mig och känner mitt riktiga jag bäst.
duvet hur jag är och hu r jag tänker.
det är bara när jag är med dig som jag är hel och alltid är lycklig.
det är bara du som finns i minatankar, vad jag än gör finns alltid tanken på dig där.
du är inte alls som andra killar du är speciell och gör saker som andra aldrig skulle gjort.
du är så jävla omtänksam och bäst på alla sätt.
aldrig skulle någon annan kille kunna passa mig så perfekt.
du är den jag vill tillbringa resten av mitt liv med, :$
den som jag vill ha vid min sida föralltid..
...och även om jag inte får behålla dig vid min sida föralltid,
så finns du i mitt hjärta. min första, ända och sista kärlek.
i will always be there for you, my light in the dark !

Kommentarer
Postat av: Mattias =) <3

Åhh älskling du är så jävla gullig :$ ÄLSKAR DIIG!<333333333333

2009-05-17 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0