5 maj

Halllllllllllloj. Iam home, har ni saknat mig ? nog inte.
Idag har inte vart så nice dag, sommnade inte förrän vid 12 inatt typ haha lät som jag tyckte de va assen men iallfall, var skit sur när jag vaknade hade bara en halvtimme på mig. förlåt älskling för jag var så sur =( haha orkade inte sminka mej elelr nått så jag kändne mig fett skarrig, sen regnade de o va askallt ute. Sen när jag väl kommer till bk så står det bara en tjej som jobabr där o hon har inge nycklar, nähä, får vi sitta där i en timme o tio minuter o vänta på nycklar KAAAALLLT. sen iallfall dagen har gått rätt chill fick sluta halv tre för o hinna till konfan där det bara avr jag ct och två till vi käka lite bullar o snackade sen fick vi dra. Nu sitter jag och ritar grisar o alla möjliga färger o väntar på pannkak. Är inte sådär jävla hungrig eftersom jag käkar plusmeny varje lunch men d naaaaaaaaaajs.
Igår gick jag ut med ct en snabbis på kvällen och träffade också jennifer va så himmlans fint väder, sen mötte jag älskling så gick vi hem till mej o kolalde på färjan eller ah jag kollade. Sen istället för o kolla på ballar av stål kollade vi på världens finaste/bästa/ allting film. Fy vad typ underbar den var vet inte ens på vilket sett. This is England hette den. Det skulle vara för ungefär 25 år sen då det var krig. En 12årig killes pappa hade dött i kriget han bor bara med sin mamma sen träffar han nya kompsiar. som är typ punkare eller nått ascoola iallfall o e mycket äldre än honom, sen övergår han till o bli typ rasist eller patriot o sådär, o killen är bara 12 och umgås med vuxna. Kanske inte låter så bra men fy vad den var bra ! Funtar på att se den ikväll igen (a)
Nu ska jag äta pannnkaka, PAAANGS PANG.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det heter Skinheads, hoho! :P

2009-05-05 @ 19:20:42
URL: http://thismustasch.devote.se
Postat av: Johanna

same shit ;O

2009-05-05 @ 19:43:37
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: N

inte änns närheten till "same shit"..

2009-05-07 @ 17:47:26
URL: http://ninaronnn.blogg.se/
Postat av: Johanna

pfft, har ju itne värsta kollen på det där alltså

2009-05-10 @ 18:53:33
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0