2 maj

Hejhej gullungar, Nu har precis Matte åkte sov med han inatt går igen och säkert inatt också YES. Hahah fyfan vad min blogg suger men jag skriver mest bara för o komma ihåg vad jag gör på dagarna också sådära så orkante bry mig så mycket liksom. amanda och emily har åkt till amandas land idag så jag kan inte lägga in bilder från valborg idag heller syyynd. men det kmr väl.
igår kväll va ju inte sådär kanonkul menmen, gick till väsbyån o mötte alice ida denice jessica niklas jesper oskar sen kom fille o alex simon o domdära. satt där ett litet tag men sen gick jag moa o alice till bussarna o mötte emily o amanda sen helt plötsligt kom matte o kim fast vi skulle åka o möta dom -.- sen åkte vi till ekebovägen o fixa lite saker sådära sen gick vi hem till matte o vä där ett tag men sen sa amanda att vi skulle till station igen så då sprang vi till bussen hehe sen vi station blev de fight mellan jonas åkerlind o kim o lite sånna dära personer blö på alal som ska bråkas. sen mötte vi alla olalalal, aja kvällen va väl okej jag o emma satt mest på alex forss moppe och kände oss coola hihi. märker ni att jag inte skriver stor bokstav asskönt jue. skulle egentlgien till berzeliusparken fast sen kom jag på att jag ska till barkaby med min mami yes hoppas jag hittar skor ellersådära. nu ska jag duuuscha förstår ni love yooooooooooooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0