12 maj i skolan

hejhej. nu sitter jag på slöjden ska egentligen sy en nalle för att få vg men usch jag orkante nöjder mig fan med g. lunch efter denna lektion, sen matte och idrott skönt. sen konfa JOBBBIGT ! menmen, ikväll ska jag bara tare lungt och fundera över livet hehe, jag som hatar myself eller ? kan aldrig bestämma mig hur jag vill ha det asjobbigt ångest.se
vill bara ha helg nunu, sen nästa vecka kommer vara så jävla chill, tema dagar måndag tisdag onsdag ledig torsdag fredag och då ska vi på konfa läger, hehe tors fred lörd sönd. inte sådär kanonkul måste jag ju säga, menmen konfa helgen efter så det komemr ju vara niiiiceprice ! puss på er

random bilder från två helger sen som jag hittade på amandas blogg =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e användar namn och lösen till hennes blogg

2009-05-13 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0