1 maj, om valborg

Heeeeeeeejsan sötnosar ! Idag ahr jag haft världens stekigaste dag med min älskling hehe eller vi har legat ute o solat hela dagen själv har man ju grymmt pigment så jag blir j ubrun men Matte cirka brännde sig BUUUUUUUUS.
Kan ju ta o berätta lite om igår även om det inte hände något speciellt alls.
Efter jag skrev förra gången fixade jag mig lite sådära sen gick jag till Amanda där var min mamma o pappa hennes familj Julias familj o lite andra av våra grannar. Vi åt och sånt sen gick jag Amanda o Julia till majbrasan elelr ah hon gick till Mickis men jag o Amanda. Så mötte vi Emma Alice Mona Natta och Johanna, Sen Moa o Malin(förlåt om de va fler ;$) Så kom Emma o Felle o sa att vi skulle hänga med till akiro så gjorde vi de påvägen träffade vi Linus Matilda Matte Hansen o några Så hängde Linus o Matilda med också så träffade vi Kim Carlsson o några också. Sen gick Ct o Emily på bussen. Så åkte vi till Kairo och där var också Niklas  Jesper och några sen sa alla att de va folk vid sättra så vi fick sjuss dit men ah där vare ba jävligt drygt folk från södervik så de sög ju, plus att alla försvann längst vägen ? Så började de bli mörkt o så så jag Moa Amanda Linus Matilda Alice och Ct Malin o Emily började gå hem så kom Niklas kompis Osse och Oskar också sen kom de lite moppebilar så åkte några med där men sen kom våran granne o hämtade alla o släppte av oss vid prästgårds för vi skulle hem t Jonte som hade ff o Matte va där men vi fick inte komma in sen blev jag fett osams med Matte sen började vi gå mot station där vi skulle möta Denice o några sen går vi mot torget o träffar Denice o dom o Elin Ogevall också ! Sen kommer vi upp där vid hemköp så möter vi Matte o alla typ 5000000 pers asmycket randoms. Sen står alla där typ fett länge blev lite slagsmål o sissodära aldrig kul. Sen Har Oskari sönder lite saker så lackar Adam sen dirr efter har ADam söder fönster o busskur LACKAR PÅ HAN. sen kom denattvandrare osv osv sen mötte vi massa från min skola lalala sen gick jag o några hem till mig o sådära sen sov min bebiiis här. Valborg va ju inte driekt kanonkul men ajaaaaaaaa. Ikväll får jag se vad jag gör Pusss bidler kmr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0