paus i beck




Nu är det paus i beck, haha upptäckte en himmlans rolig grej när jag skulle göra dip. Först öppna jag kylskåpet då har vi en svart mjölk ! Hahah asknas, sen såg jag att vi hade 10 ½ holiday dipper lite småkul sådär.
Sen tittade jag till min statistik som jag inte tittat på ett tag, guh vad glad jag belv dt blir mer hela tiden ! Att så många tycker om att läsa det jag skriver, kanonkuul är det fortsätt så sötiisar ! Nu ska jag tagga till duschen. Imorgon är det måndag, hoppas veckan går snabbt. Jag längtar kanonmycket till helgen ! Puss


Kommentarer
Postat av: MOA

HEEEEEEEEEEEEEELGGGGGGGG! <333333

2009-03-22 @ 22:34:50
URL: http://moamjornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0