heeeeeeeeejj

Hej sweetiis =D.
Nu ska jag uppdatera, vaknade för cirka 40 minuter, helvete e helt död typ -.-
Fast jag gick ju trots allt upp typ nio imorse för jag o Moa skulle typ hjälpa till i kyrkan (konfirmationssak).
igårkväll var jätte rolig tycker jag.
Började med att jag gick från mina kusiner så gick till station , så mötte jag Emily och Emma som ahde vart i stan. Så tog jag och Emily bussen till Malin sen gick vi vidare till Emily. Så käkade jag och Emily middag sen kom Moa så mötte vi Alice och Ct. Så gick vi till hemkö och shoppade, höhö . Och mötte Denice o Johan o massa orkande skriva. Sen Niklas o Karl o massa rkante skriiiiiva. Sen gick vi till enssjön och eldade och sånt lyssna på musik och så,jätte mysigt vare sen kom några från södervik också och såkom Chrille och Matte på slutet. Nu ska jag gå o sova igen tror ja .. Pussss
Denice hålelr på o skickar lite bilder nu, haha herregud vad fula :P

Kommentarer
Postat av: eelin

VEM ÄR TJEJEN PÅ ANDRA BILDEN?:o

ser fan ut som louise grinder? :o<3

2009-03-22 @ 18:47:50
URL: http://eelinsiden.blogg.se/
Postat av: matilda

men åh elin det är det :O

2009-03-22 @ 20:49:23
URL: http://karinmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

huur gick d å träffa matte då ? ?

2009-03-23 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0