hejhej

Hej sötisar ! Har just ätit kladdkaka med min mami. Det var jag som bakade ! Nu sitter jag o tittar på ett program om han gubben som våldtog sin dotter i kanonmånga år o fick massa barn o allt. Läskigt. Hörde idag att det var en tjej i Sverige som blivit våldtagen av 15 killar, shit alltså så jävla hemskt. Nu ska jag beställa lite kläder o så från hm mysmys.
Har längtat kanonmycket till helgen men blö, nä känns allt bara jobbigt. Kommer säkert inte bli bra. Plus att jag har matteprov imorgon och ja matte är ju mitt absolut sämsta ämne ! Plus att vi har nån redovisning i engelska som kommer gå åt helvete. Äsch blö på skolan. Pussar

Ditt beteende
Elak eller snäll: Snäll oftast, mot folk som e snälla mot mig
Tystlåten eller högljudd: haha högljudd
Tjaffs eller slåss: tjaffs
Mysperson eller festperson: mys med rätt person !

Kärlek
Är du singel nu: jaa
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: yes
Hur länge va du och din senaste pojkvän tillsammans: fem månader och en dag
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: ett år och nio månader exakt
Har du någon gång varit otrogen: Nej !
Vem strulade du med senast? Mattias
Tycker du att det är mysigt att pussas? jättemys !
Är du oskuld: nepp
Är någon du haft sex med ful: Niix
Har du haft sex i någon kompis hem: nej
Har du tackat nej till sex: Jaa
Vad tycker du om våldtäkter:  jätte hemskt
Ditt äldsta hångel? fyfan

Utseende
Vad har du för hårfärg: brunett
Vad har du för ögonfärg: brun
Hur lång är du: 161cm
Vad har du för skostorlek: 36/37
Vad har du för BHstorlek: -.-
Är du nöjd med din kropp: Jättenöjd
Är du nöjd med dina bröst: NEJ
Är du nöjd med din längd: jodå
Har du några piercingar: nepp
Har du någon tatuering: nepp
Söt eller snygg? blir oftast kallad snygg..
Vad tror folk om dig? att jag e dum o att jag röker! Inget e sant
Vad får du oftast komplimanger för? rumpa av killar hår av tjejer

Om killar

Killar som jämt går i mysbyxor:
  Jämt e väl inte så najs, men om man myser o så är det bara mysigt
Killar med tatueringar: Myyys
Killar med långt hår: nä fy, snaggat (a)..
Killar med smink:  HAHHA FY
Killar med piercingar: i ögonbrynet ! <3
Killar som slåss: ganska sexigt.
Killar som är emo: fuuult
Killar som är punkare: fuult
Killar som idrottar: Najs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0