ute

Hallo hallo, Efter jag uppdaterade sov jag en stund sen väckte min mamma mig när hon skulle iväg och då kunde jag inte somna om. Mådde kanonilla så blev jag taggad på att gå ut så raggade jag upp Emily såå kom hon och mötte m ig vid torget så gick vi lite till hemköp sissodär o köpte hallonsoda o choklad haha. Så kom bussen precis så vi tog den till station. Sen där träffade vi Marcus Erik och Johan som vi stannade till vid lite, så sa Marcus en grej som verkligen inte är sann som jag fan inte hoppas blir ett rykte nu e assur ! Sen satt jag o Emily där vid ån o tjillade. Så kom nån gubbe o ba: Skojar ni med mig eller ?! O kollade på hallonsodan, så trode han vi satt där o drack o allt sen börja han snacka med oss asmkt o vart typ fett sur. Hhaha asful -.- Nu e jag lite sur på beck som e ikväll kollade jag på typ förra helgen =( Men men, det är ju wipeout o mia o klara ikväll ! Imorgon ska jag nnog simma också, har verkligen bestämmt at jag ska få asfin kropp till sommaren ! PUSSAR
tycker ni ag hade fina kläder:D

Kommentarer
Postat av: hanna

de där byxorna är så fina, vart köpte d dem?

2009-03-24 @ 18:13:43
Postat av: Johanna

hhiih tack jag vet ! På cubus men jag tror inte dom finns kavar, Men det finns några liknande på ohio !

2009-03-24 @ 19:12:07
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: hanna

åhh.. okej :)!

2009-03-25 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0