Uppdaterar snart igen

Hej på er sötnosar. Nu ska jag duscha sen uppdaterar jag mer !


Hej igen, Nu har jag ätit och duschat. Eller jag har ju varit i kyrkan också faktist 11 imorse ! Hahah bara två gånger kvar nu !
Kvällen igår blev verkligen inte som vi hade tänkt. Vi skulle tjilla hemma hos emily som hade ff o bara kolla på melodifestivalen några brudar med iiicke.
Jag mötte Emily o Ct vid sibylla nångång vid 7. Så åt dom sen träffade vi på Denice Jonta Eller pallar inte skriva typ 8 st vid starren. Så gick vi till lastkajen så kom de massa andra typ vetefan. Under tiden var jag osams med min älskling också, asjobbigt. Sen träffade vi på ännu mer folk vetefan de va typ kanonmånga. Sen va de stenkallt så några drog hem till emily så va vu lite folk där och så. Det va iallafall roligt. Sen kom Matte också, och ja. Jag säger det igen jag har världens underbaraste pojkvän, Älskar honom så sjukt nmycket. Va iallafall hos Emily oh där händer de väl saker o så men jag låg mest deckad i soffan med massa filtar för jag frös så jävla mycket. Sen följde min pojkvän mej hem och jag ville inte att han skulle gå ifrån mig så då sov han här. Fast jag kunde inte sova så mycket inatt för ah.. Sen gick jag iallafall upp kanon tidigt te kyrkan med Ct o Emilutt.
Nu ska jag till centrum med Ct o kanske Alice, sen när Matte har tränat klart ska jag hem till honom. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0