Tsunami

TJARRE ! Jag har nog Sverigest mest fuckade data. Ah så jävla seg o tangentbordet funkar typ inte o inte musen o inge, Hataren usch.se
Duschade nyss. Har fetaste tovan i håret, helt crazy snart kommer mitt jävla hår gå av säger min mamma. Assynd. Va just med Matteination också, eller så kan man väl itne säga kanske, Men ah. Kolla lite på den rätte för Rosing sådär fast han tyckte att de söööög =( Fast de e ju chocknarre.
Idag på konfan vare as skönt. Typ fick äta bullar, Sen berätta Fredrik om när han var med  i tsunamin. As hemskt. Eller dom hade liksom inte vart i vågen men han berätta ju om allt hur de var och om alla döda o skadade folk o så.. Från deras hotell var det bara hans och en till familj som hade klarat sig. Usch, började gråta lite för de är så sorligt när folk som vart med om sånna här saker berättar om dem. Förra året i Grekland träffade vi två killar från Göteborg nu var dom väl 16 och 18 tor jag, men dom var med i tsunamin oh deras lillebror och mama och pappa.Pappan och han som va 16 hade kommit ifrån dom andra tre och dom hade av en slump träffats efter en vecka, När alla trode att de andra va döda. Och alla hade blivit asskadade och hade massa ärr och så. Usssch. Nu ska jag försöka kamma ut mitt hår, Hehehe ni kan ju önska mig lycka till för de kommer never gå ! Åh hate my hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0