SNART SOMAMR ELLER'?

Hej på er sötiisar. Gud vad lycklig man blir av det här vädret!
Det är helt sjukt man blir på så väldans bra humör. Snart kommer våren på riktigt och efter det sommaren kommer bli så jävla underbart.
När jag åkte buss hem från skolan idag önödig som jag va råkade jag ta bussen som gick runt hela väsby nästan (a) Men då såg jag iallafall asmycket folk utan jackor o så.
Och folk som satt ute och allt känndes så mysigt hihih. Vi slutade tidigareidag så jag stötte på Emily Alice och Ct som skulle ha oprov klockan tre så jag väntade med dom. Vi gick till vårt vanliga ställe, där vi alltid satt på rasterna isomras/våras Helveeeeeeeeeeete vad sommrigt det känndes.
fast jag blev kanonsur idag när det haglade Men men så äre ju i de här månaderna.
Själv är jag ganska sur på mig själv, Idag är juverkligen en sån eftermiddag som man skulle vilja sitta ute med folk o så, men självklart har jag en oooootroligt lång svenska typ uppsatts att skriva. Har inte haft nå läxor eller så på hela veckan o jag har inte gjort nått då sen nu har jag allt dedär kvar. Plus att jag har igvarning i engelska matte omusik vilket känns jävligt fittigt eftersom engelska är ett av grundämnena. Matte visste jag ju redan men engelskan är för jag aldrig gjort en ända glosa, VAD BEGÄR KÄRRINGEN AV MIG :( . Höhöh men jag får väl jobba på det. Nu ska jag börja på svenskan så jag kanske hinner ut eller så senare e ensam hemma  hela kvällen så då blire ju partyparty Not. Men i morgon är det helg då jääävlar e jag taggad på att göra något roligt, kasnke eller bara mysas med mina brudar så är de bästa i världen, shit vad jag är tacksam att jag har dom o tack till Emma veeeeeeeeeerkligen :) Skulle ladda in lite bilder från idag men det fuuunkante så d får bli nån annan gång, Pussar på er !

haha randombild från förra sommarn, alltid jag o Emma o leka tuffa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0