snabela skolan

Heej hej,  Nu sitter jag här i ett grupprum i skolan o tjillar. Hehhe ofta jag tjillar jag letar ju fasen efter information om Skottland ! Noo de gör jag inte, kanontråkigt ska skriva väärsta grupparbetet om d där jävla random landet, Helvete vad det suger fattar ens inte hur man ska göra.
Sista två dagarna har jag haft besöksrekord (nästan) De äger iallafall alla måste fortsätta läsa tycker jag nog (a) Efter skolan ska jag simma med Emma Ct o Alice, Kanonbra. Emma och jag har ritat/skrivit över heeeela min mage o rygg. I hooope at tde går bort, de står masas tuffa saker. Inte, jag sa att hon skulle rika et giraff över hela min rygg men istället skrev hon Emma<3Christian, idiot ! Hur ofta vill jag att de ska stå på min rygg, inte så ofta ?
Näää nu känner jag mig so men dum åsna, alltså ska jag leta lite om Skottland o hänga lite på facebook, Haahaha hänga kan jag ju gå o göra nånannanstans, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0