sluuuut

Nu äre slut igen med Mattias, Vi är väl helt enkelt inte rätt för avrann. Eller jag är itne rätt för han. Men eftersom jag redan upplevt det en gång har jag ingen lust alls att deppa ihop, Jag har ju mina brudar o nu e jag ju singel så ? Titta ut genom fönstret vafan joordens bästa väder ääääääger! Helt in love i det. Ska strax på dans kanonroligt.
Hoppas bara att jag och Mattias kan vara vänner och att det inte blir alldeles för svårt att komma över världens underbaraste kille. Men sånt är livet, Puss på er


blir man inte kanonglad av låten, inge sofijah låtar här inte.. typ

Kommentarer
Postat av: Louise

Johanna upp med hakan, du klarar det här minst lika bra som jag gjorde för en vecka sen. Du har absolut inga luckor som måste fyllas ut av en kille. Du klarade dig innan varför skulle du inte göra det nu? Alla kommer stötta dig igenom det här. Vill du prata så hör av dg, finns här dygnet runt om det är något det vet du!

Jag älskar dig! <3

2009-03-18 @ 20:30:06
URL: http://gynnerstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack louise, ah jag ska försöka va så stark som du var/är. Ta dagen som den komemr nu äre ju fasen sommar snart älskar och saknar dig gumman <3

2009-03-19 @ 15:35:27
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0