pussssss

Nu sitter jag o väntar på att min pappa ska äta klart, sen ska ja få sjuss till Matte för min pappa ska ändå t friskiso svettis så ska han ju ändå dit tilll Smedby, Narre. Sitter o tittar lit epå Life of Ryan, Är Mtv det bästa som finns eller ? Love it so mest kanonbest.
Tycker att Ryans lillebror e sååå söt, O Ryan också (a) Lite lik Zac Eftron ! =)
Har kanonont i halsen o nacken, De suuuuger. Började få ont i halsen för typ 4-5 dagar sen. Precis efter jag gjort en grej då trode ja de va därför, Men nu kan de fan inte va de måste va sjuk eller nått för jag har haft det i 5 dagar. De syyyger, asont. Men jag hittade nyss en massa halstabletter so mja ska börja knarka ! Men nu ska ja åka puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i smedby bor han?

heter hans mamma susie? =)

pussar

2009-03-09 @ 18:52:15
Postat av: Johanna

I Smedby.. Noo :D <3

2009-03-09 @ 22:04:43
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Johanna

I Smedby.. Noo :D <3

2009-03-09 @ 22:04:46
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter hennes mamma då?

jag kanske känner han, min kusins bästa polare :) <3

2009-03-10 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0