puss

Hej på er. Nu har jag just duschat kanonkul va det. Intee.
Ikväll har jag vart hos Alice. När jag kom dit skulle hon göra pannkakor men det failade och ah vi fattade inte ett skit av hur man skulle göra. Så kom hennes brorsa hem och blev kanonsur över att han inte fick någon mat. Så då satt vi alla o försökte komma på något att äta, Det slutade med glass och okokta nudlar.. Sen kom Emily och Ct och Emily började färga håret.HAHAHAH fyfan vad roligt det var hon såg verkligen ut som en liopard i håret helt fläckigt vare o ah, asfult (a) Hahah nej men de blir kanske fint, vem vet liksom... Satt där o tjillade lite grann sådär Nu e jag hemma och ska nog sova snart hhahah driavarn kul att jag ska göra d tjugo i 10 liksom noo at jag ska. Jajaj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0