Pluggdags dåårå

Hej töntar ! Nu är jag hemma, har just ätit o ska stracx börjaplugga. Har so prov på torsdag som jag inte pluggat till, sen börjar jag bli sjuk så nu ska mami ge mig en massa medicin =( Ikväll är det den rätte för Rosing ! Men alla vvet ju ändå att Hugo inte kommer vinna.. (a) Hahah, ah myspys väder va det ju idag iallafall. Har tänkt så jävla mycket på sommaren hela dagen alltså, om de är någorlunda bra väder på torsdag eller fredag ska jag o Emily till Kairo. Eftersom då vare exakt ett år sen hon bada där första gången förra året, idioten säger att hon ska göra de i årigen, fast jag vill inte bli sjuk så ! jaja hörs senare kissesss

steeeekarn idag



Kommentarer
Postat av: simonewqx

HAhah så jävla söt, men visby de e nice då kan du å ja dra å parta lite bbabe<333

2011-07-24 @ 01:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0