nu har jag använt hjärnan och tänkt..

När jag just stod i badrummet så kom min mamma in, så kollade hon på mig o bah: Du är så smal. och att jag e "undernärd" och lalal jag kommer få anorexia och så.
Jag får jätte ofta höra att jag är "försmal" Av folks föräldrar och av andra vuxna och av mina kompisar och så. Har ni tänkt på att det är precis samma sak som till en tjock person säga fan va tjockdu är ! Men bara föra tt de handlar om att va smal tycker folk att de är okej. Men jag tar åt mig och blir sårad när folk säger att jag är försmal. Jag är nöjd med min kopp och folk ska inte lägga sig i. Så tänk på det, man blir itne glad av att höra något sånt, tvärt om skulle jag bli gladare av att höra att ja var mullig elelr så, för inte skullle man gå till någon  överviktig och säga at tden är tjock men är man smal går de bra ?!

Kommentarer
Postat av: Pojkvänn

jag tycker du är asfet.. du borde banta!

2009-03-21 @ 17:48:24
Postat av: Anonym

sant johanna!

jävligt bra sagt!

2009-03-22 @ 13:41:55
Postat av: Johanna

pojkvänn- Heheh, försöker ddu leka min föredetta pojkvän eller ?

anonym- Mjo men det är sant ! :OI

2009-03-23 @ 14:33:39
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0