NU ÄR DET DAGS FÖR MIG ATT..

Sova, no jag ska faktist titta på oc på min bärbara o ligga i sängen jätte myspys. Höhö =) Hörs imorgon !


VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET ;
ben, mage eller armar? -
förut vare mage, men nu typ armar myyycket muskler (a)
bruna, blåa eller gröna ögon? - inget speciellt :)
svensk eller utländsk? - svensk eller asså från norden typ höhö
lång eller kort? - lååååång
charmig eller rolig? - både och
att de röker eller snusar? - inget speciellt inte snusa
vad kollar du först in på de motsatta könet? - ansikte kläder kasnke  ? kropp
hur stor betydelse har kläderna? - ganska stor

KÄRLEKEN;
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
yess
har du någon kille just nu? - nej
gillar du någon just nu? - aa
gillar någon dig just nu? - Det vet jag inte finns väl kanske någon som gör :)
har du blivit sårad någongång? - Ja
har du sårat någon? - det ha jag..

ÖVRIGT ;
svär du mycket? -
ja föfan :D
när duschade du senast? - imooorse :)
vad är de för färg på dina byxor du har på dig just nu? - jag har inga byxor..;$
vilken låt lyssnar du på nu? -feel good, men ola
hur ser ditt skrivbord ut just nu? - massa papper o sånna grejjer
hur är vädret just nu? - De e natt, kallt nog
vart skulle du vilja åka? - Fjällen !
vill du ha barn? - Yes
vad ska dom heta? - Engla och Tindra

SENASTE SOM DU ;
träffade? -
Massa
kramade? - va väl någon
kysste? - Mattias
strulade med? - Mattias
sa att du älskade? - Emma eller nån tror jag nån av mina bruudos :)
pratade i telefon med? - hahaha Adam
sov tsm med? - Mattias
smsade dig? - Alice


såhär ser iallafall min nya hårförlängning ut fram och bakifrån. Ska lägga in bilder senare hur de ser ut utan !
Den högra bilden är några dagar gammal så alla vet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

johanna brandins rumpa alltså, det måste ju vara det finaste som skapats på denna jord? den killen som får den rumpan alltså.. herregud !!

2009-03-22 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0