Min dag

Nuuuuu har jag inget att göra. Kanontråkigt i want to träffa någon, Men ingen e ju funny sååå. Efter skolan gick jag till konfan, Helt okejination idag faktist. Vi snacka om sex och kärlek. Hahah roligaste var när man skulle sätta liksom 1-10 vad som var viktigast i en kompisrelation och i ett förhållande. Hahah höll på att dö av garv när de stod:
* Att man gillar samma mat
*Att man tror på samma gud.

Sen i kompis grejen stod de sex, Ofta man har sex med sina kompisar ;o Läääärre.
Och att man tror på samma gud liksom, inte sådär jätte viktigt kanske ?
Sen fick vi godis och sådär så de ägde ju lite grann, Sen kom jag hem och åt cirka ingen middag för jag har ätit gaaalet mycket idag så miin mage e full. Sen läste jag lite till soprovet. Kan typ allt så. Åh ja nu har jag inget att göra.. Får väl kolla på satc eller så, Har inte kolalt klart på hela boxen än ! Kanonknaas, så beroende som jag var förut.
Juste idag på slöjden började det med att Emma klädde ut sig till typ, ah vet inte vad nån från nå annat land. Se gjorde jag så med typ Kina kläder hehe, jättekuuuuuul. Lägger in lite bilder och så vidare. Nooo pusselilussss usch fulve ord.

såhär ska emma se ut när hon gifter sig.. jättefin osv osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0