Måndag kväll, godnarre

Nu är det dags för mig att sova, eller lägga mig i sänger iallafall. Har ni tänkt på hur underbart det är att sova? Måste ju vara det bästa som finns! Imorgon ser dagen ut som alltid på tisdagar:

*Skön skola, Mer än två timmars slöjd sen lite random lektioner.
*Göra mattelexan med Filip medans vi väntar på konfan..
*Konfan i två timmar, Kanontråkigt !
*Komma hem o äta, ingen hemma. Kanke försöka plugga på musik provet? Eller göra nå helt annat.
*Den rätte för Rosing
*Sitta vid datorn
*Sova.

Hihihi älskar mitt händelserika liv! Woooooooho


Mina och Mattias fötter, Mina är som stora hehe .. (a)

Kommentarer
Postat av: amanda

hur gammal är matte? Ser ut som han har minde fötter än min lillebror, typ fem årings fot :O

2009-03-11 @ 13:47:32
Postat av: Johanna

hahahaha men jag skoja dom små är mina såklart;O han är snart 16

2009-03-11 @ 14:57:29
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0