Livet e hårt

Hej, kanonsämst jag e på att uppdatera, men nu sitter jag iallafall vid datan ! Kom precis hem från dansen Gick rätt bra förutom att jag hade otroligt vårt att koncentrera mig och därför svårt o lära mig en till koregrafi "/ Och svårt attt koncentrera mig hade jag för att jag inte är tillsammans med Matte längre.. Har ju vart lite sissodär sissta dagarna men jag trode och hoppades verkligen att det skulle gå över. Men är det såhär han känner så är det, Även om jag har så mycket kärlek så det skulle räcka till oss båda.. Men ja livet går vidare. Trode att den här dagen, eller ja jag trode aldrig den här dagen skulle komma men ja trode det skulle bli mycket värre. Jag måste ju faktist acceptera vad han vill även om det är såjävla svårt, han är verkligen min första och sista kärlek.. Men somsagt livet går vidare hoppas verkligen vi kan vara jätte bra vänner.. Fyfan vad jobbigt det känns att säga så. Och usch, Nu måste jag plocka bort alla grejer i mitt rum, rosorna, kortet, min musmatta där det står Mattias<3Johanna föralltid, Alla sparade sms.. Men det värsta är att jag typ ristat in ett M i min arm, dum som man är men jag ville väl bara visa min kärlek till dig. Jajaaaaaaaaaaa, Det bästa är att tänka på annat. Min mamma har partyparty här hemma, eller ja typ o min pappa e i Danmark så ja får tjilla själv. Som om ja hade tjillat med dom annars liksooooom. Jajaj pussss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

du o mattias som e så jäävvla söt !!!ni måste bli ihop igen puss lycka te

2009-03-04 @ 22:54:49
Postat av: Anonym

stackare! ni var ju fan som menade för varandra!

men du klarar det tjejjen!

2009-03-05 @ 16:03:28
Postat av: (en ledsen) rebecca

fan va synd ;/ jag hoppas att han inser att du värkligen är hans bästa tjej som han någonsin kommer att få. Jag tycker så jävla synd om dig.. :'(

Men som komentaren innan, du klarar det. Även fasst än att det är skit svårt..

2009-03-05 @ 19:04:19
URL: http://reebeccam.blogg.se/
Postat av: elin olsson

stackare:/

2009-03-05 @ 20:42:22
Postat av: elin olsson

stackare:/

2009-03-05 @ 20:44:35
Postat av: Anonym

men gumman de där låter inte bra alls! jag tkr jätte synd om dig :( kom hit så ska jag trösta dig gumman <3

2009-03-09 @ 20:12:30
Postat av: Johanna

Tack alla <3 :)

2009-03-09 @ 22:09:38
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0