lite tråkig kväll

Hej sötiisar. Nu kom jag precis hem. När jag gick från station hem nyss händer världens läskigaste sak.Jag gick där så går jag förrbi en neger (?) om man nu får skriva så. Asstor va han med nerdragen luva. Så kollar han lite på mig men jag fortsätter gå. Sen börjar han följa efter mig, de va nästan inge folk vid station så d va så jävla läskigt. Sen går jag förbi magget så jag vene om jag såg rädd ut eller vare va men vakterna ba: hur äre ? Jag ba d e lungt så kolla jag typ bak på mannen. Så sa dom till han at lämmna ig ifred så börjar han ba men jag ska följa efter henne lalal. Så fråga dom mig om vi könnde varann jag ba nej så höll dom i han o sa åt mig o gå iväg assnabbt Medans dom stod o höll i han o snacka med han. Seriöst så jävla läskigt fan vad glad ja e att d där vakterna var där.

Ikväll har suugit, eller det mesta av kvällen iallafall. Vi skulle ju egentligen till de där lärrehusen vid Löwet. Så efter ja hade ätit gick jag hem till Moa där de va lite folk o sånt. Sen skulle jag, Moa, Alice, Emma, Jonte, typ Oskari Johan o Erik dit. Men vi kom fram till att ingen av oss ändå skulle våga gå in. Hahha så mycket historier man hört om de, så d får väl bli en annan gång ! Amen sen taggade vi ut därifrån o rörde oss mot torget träffade Andre o Adam sen gick vi vidare mot danshuset o träffade massa. Vi skulle hem till någon i Smedby men d va för många så d sket sig. Så vi satt ute. Sen ikväll har jag typ bara gått runt med massa fulla folk. Det va väl inte direkt roligt men ah, Nu ska jag nog äta glarre o snacka med Alice på msn haha alltid vi förut på nätterna. Orkade inte sova hos Ct idag för jag kännde för att sova hemma, hahah knasig jag e =( Pussssisar !


Jag o Jennifer idag på musiken, vi skullle träna på att inte langa fjortisposer. Nivet mitt nya liv ? Hhahah Jennifer eväl den sämsta man kan träna med, väsbys största fjortis ? Men ah en bild iallafall :)
O hon sa att ska jag sluta va "fjortis" så får ja nt täcka över min näsa på paint, så ah d här e entypisk sån bild jag annars hade gjort de på, men wtf jag e nöjd med min kropp o allt annat förutom min näsa så ah den får väl va som den e =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0