Läs Alices blogg !


Okej allihopa, Nu är det så att Alice har tjatat på mig i cirka tre dagar att jagska länka hennes blogg. Och eftersom hon blir dryg som en lyckstolpe om jag inte gör det får jag väl fan ta och göra det då. www.aaliceh.blogg.se Nu måste ni ta och besöka den också ! Med mina 120-150 besökare kan väl hon fånågra också ? wooooops första gången jag avslöjade mina besökare.. Så besök den !

Amanda Ct och Emilutt var just här och Amanda skulle lämmna en sak och då hade jag precis rensat min garderob o lagt massa kläder på golvet. HAHAH så fick dom massa ASFULA grejer, fattar itne att dom ville ha dom.
Imorgon efter skolan tror jag att jag ska till stan med Emma och Alice och möta Emily och Ct där om jag inte ska vara med Matte. Men den som lever får se, Hoppas jag lever ! Eller lol klart jag lever liksom man e ju jättetuff. Nu har jag iallfall tagit ett mycket svårt beslut. Not, jag har slutat med pea wiiiiiiho, ska bli mogen som alla andra o börja använda fejjan istället. Fast det är cptråkigt men playahead kan ju suga miiiin osv osv. Och jag har kanon mycket ångest för det är en massa kläder jag upptäckt är borta, som jag har hos folk eller så verkligen asmkt. Så a allt folk om jag har kläder hos er så säg till för jag vill ha allt tillbaks ! 
 Näääänu ska jag tagga, i miss min boyfriens very mutch, Hade ju kunnat träffa honom idag men han hade väl tydligen bättre saker för sig.. Men får väl träffas imorgon. Nu äre duscha som gäller Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0