kväll

Hejjjjsan. Nu är jag hemma. Eller har väl cirka varit det i 40 minuter. Nu sitter ja o dricker cola osv. Kvällen sög . Va hemma och lacka ett tag sen gick jag i snöstormen, till Alice där Emma Emily Alice o Ct va. Sen gick vi så träffade vi några tråkiga killar som Ct o Alice skulle va med. Och gick hem till "får-inte-nämna-namnet-i-bloggen". De va astråkigt jag o Emma låg typ bara o kollade på film. Sen tog  jag bussen hem vid halv tolv. Och nu sitter jag här. Misslyckad kväll, men det visste jgju redan. Imorgon kväll måste fan bli bra. Grattis Denice som nu är byxmyndig ! Själv får man ju vänta nio månader =/ Tråkigt, hehe.
Vet inte riktigt planerna för imorogn, men på kvällen ska vi iallfall åka till Kista tror ja o äta sen blrie väl party parrty, not -.- Hahah får väl se vad som happends ! loooooooove

ahahah förut idag, tog kort genom spegeln med webben på datan, inte världens bösta kvalite direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0