ingen bio

hej guuuldfiskar, hihi. Eller vadå hihi, jag e fan sur jag kom hem för cirka sex minuter sen och d första jag hör e att mina föräldrar bråkar kanonmycket, åh så jävla jobbigt jag orkar verkligen inte vara hemma ! Tur att jag och Emmis ska sova hos Ct i natt iallafall !
Hos Alice satt vi mest o tjilla o åt chips, o de roligaste var när Ct tappade helamüsli paketet på golvet så tog de typ en timme för henne o ta upp d, ahha vad vad vi garvade (a) Sen gjorde jag o Ct en teater till Amir o Erik låten den var stencool fast Ct sa att jag inte fick lägga in den =(
Ikväll blir de ingen bio för vi var taggade på att göra något roligt och inte bara sitta inne o glo på bio. Så vi ska till ett mycket läskigt ställe, haha skriver inte vart ifall någon skulle få för sig att komma dit o skrämma oss.. Det känns kanonläskiigt :| Imorgon typ vid ett ska jag till mina kusiner så ska vi typ "fira" att min mormor o morfar har guldbröllop, kanonjobbigt går min lördag åt til lde -.- Nä men jag hoppas att kvällen imorgon blir nice iallafall !
Nu ska jag väl äta strax sen ska jag fan iväg dirr för här kan man ju inte vara ! Pussisar på er ha en bra fredag kväll :)

jag o emmis idag tihi :)

Kommentarer
Postat av: eelin

fett fint hååår johanna<3333(:

2009-03-20 @ 22:14:27
URL: http://eelinsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0