IGÄR KVÄLL..

Hallo på er. Nu har jag ätit middag, har inte käkat något på hela dagen. Förutom en macka snabb i morse, vid cirka åtta tiden och typ choklad?
Det här dygnet har vart helt knasigt verkligen. Började igår med att jag gick hem till Malin där också Emily var. Va där o fixa oss lite o så, sen mötte vi Emma vid hemköp ahahha alltid hemköp -.- Sen gick jag o Emma hem till Emily o Malin o Emily va hos Malin ett tag. Sen kom dom till Emily och vi gick till hemköp vid typ halv sex o mötte alla bruudos. Orkande skriva. Köpte tacos och så vidare. Sen gick vi hem till Denice o åt o så taggade som tusan haha. Sen vid halv nio typ gick vi hem till Emily däre var ff, som sen alldeles för måga fick reda på.. Från början vare lungt sen började d rulla in massor med folk från typ södervik o grimsta. Så frammot 11 kom Emilys grannar dit och skulle ta aut alla men typ alla stanna så ringde nån polisen så kom polisen o alla typ sprang. Så blev jag kanonrädd för jag kom typ bort från alla o så, sen träffade vi på massa o ah, sen typ splittrades alla och kom bort åt olika håll. Och en massa andra jobbiga saker hände. Malins kamera och mobil har också försvunnit så idag har hennes mamma ringt runt till en massa folk o kommer inte allt tillbaks blir de polisförhör o allt. Så vid tolv typ drog jag Emily och Alice hem till Alice där vi skulle sova. Fast ah jag har ju knappt sovigt något alls inatt. Sen drog vi upp vid åtta o jag o Ct stack hem till Emily där redan Moa Emma Malin o Emily var och typ städa bort, allt. Det var inte sådär jätte mysigt. Sen vid typ 12 var allt klart o jag Emily Amanda ( som kom hem från Thailand =) o Emma skulle dra till bk. Fast sen när vi var vid centrum kom jag på att jag inte pallade så jag gjorde nått annat. Sen vid typ halv sex när jag va vid station orkade jag inte gå hem så jag gick osnacka i tfn med Emma så ba går jag runt o kollar på marken så hittar jag en plånbok full med massa kort o allt. Sen tog jag hem den så ringdemamma den där tjejen så hon va nyss här o hämsta den . Fy vad snäll jag e !
Nä fyfan, nu ska jag nog ta o sova, mår ungefär som alltid på söndgarna hehe.. Bara ettan tvåan fyran o sexan funkar på min tv också eftersom vi itne betalt nån jävla sak. Jajaj slår väl en pling till Emmis också. PUSSAR !
Ah d blev ju dårå tyvärr inge kort eftersom akmeran e borta ! Men vem vet d kanske kommer fram lite kort från nåns mobil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt med plånkan, stolt

2009-03-30 @ 02:03:38
Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:09:35
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0