idiot

Postat av:
usch, fjortiäckel, speciellt du&emma i erat lilla "tjej gäng" förstår att mattias inte vill vara ihop med dig för du har verkligen inte kommit ifrån fjortistiden. usch, och att den där crille? vill vara ihop med emma, finnar överallt största fjortisen och skit äcklig. BLÄ, ni två är värst, och fulast

2009-03-20 @ 08:55:00

Postat av: Johanna

myysigt att du är anonym jävla idiot. Står du inte för vad du skriver eller ? De här bilderna kanske var fjortis, Men jag kommer förändras. För de första är Emma skit snygg och för de andra, är man ju fan inte tillsammans för utseendets skull ? Vi är fan inte fula och äckliga, skarriga människa !

2009-03-20 @ 15:09:59
URL: http://asfin.blogg.se/

Postat av:

HAHA jo det är ju det första man ser hos en person eller hur? man ser utseendet och då kan man tänka "fyfan vad snygg" då blir man intresserad för man går inte till en ful tjej/kille. och du är fortfarande fjortis, det var ju därför din kille dumpade dig eller hur ;) HAHA äääägd äckel. och emma använder för mycket smink så hon har fullt med finnar. fett synd och chrille

2009-03-22 @ 21:15:42

Den första kommentaren fick jag för några dagar sen. Sånna här folk blir jag så jävla irriterad på. Människan skriver inte namn andra gången heller ?
Detfinns folk som är så jävla tuffa bakom skärmen men irl. jag tvekar på att han/hon antagligen en tjej, skulle våga säga det där sakerna.
Och vafan säger du saker om Emma för ? Det här är min blogg och du har ingen jävla rätt att skriva idiotiska saker om henne, hon är min bästa vän och världens finaste ! Det är väl förafan hennes val hur hon ska sminka sig, och vilken ålder är vi i ? Juste tonåren, alltså tillhör finnar våran ålder !
Synd om Chrille ? Chrille jag ju världens jävla tur som fått en sån underbar tjej som Emma som sin flickvän, Och varför Matte "dumpade" mig berodde väl på mer andledningar. Plus att jag kan absolut itne känna dig, alltså vet du ingenting om hur jag egentligen är. Sen en grej till. FJORTISAR ? Snälla, gå till plattan eller till fjortisdonken. Där hittar du fjortisar. Mig och Emma, roligaste jag hört anser du att vi är riktigt fjortisar, då har du inte mycket i huvet idiot !

Nu ska jag sova puss på er, snällisar! <33

Kommentarer
Postat av: Christian

Men din jävla anonyma lilla tönt, sluta vara så jävla omogen och stå för vem du är. Och kalla inte min flickvän massa grejer jag lovar att du är typ fem hundra gånger fucking fulare din lilla snorunge. Vadå synd om mig? Tro mig jag kunde inte haft mer tur, så håll käften din jävla tönt och lev ditt egna liv. -.-'

2009-03-23 @ 13:53:18
Postat av: Anonym

Tro mig, jag vet vem du är, du vet vem jag är. Och tro mig, du har haft så mycket mer tur valdes :) tro mig

2009-03-23 @ 13:56:54
Postat av: Johanna

HHAHAHAHA ELLINOR, snälla lämmna bara emma och christian ifred fyfan

2009-03-23 @ 14:40:10
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Ellinor Lantz

Och vafan ska det betyda? Om det kommer en kommentar in samtidigt från mig när jag är i datasalen med HELA klassen så är det jag? Jag skriver ju fan mitt namn eller hur johanna? Och om jag skulle bilja dom något skulle jag inte skriva det i din blogg, då skulle jag ta det med emma eller christian eller hur?

2009-03-23 @ 19:56:18
URL: http://thelantz.blogg.se/
Postat av: malin

Haha ta det sista som en komplimang (: Den anonyma skarriga människan sa ju själv att det första man kollar på är utseende och att man tänker fett snygg så då tyckte alltså dem är ni var skitsnygga woho på den johannaaa (:

2009-03-23 @ 23:14:39
URL: http://www.malutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0