I skolan

Hej på alla. Förlåt för uppdateringen igår men jag gick och la mig klockan 7! Hahah kanontidigt? Hade så galet ont i huvet plus att jag höll på att somna hela tiden. Nu sitter jag på slöjden och stickar blöö blir aldrig klar med den där halsduken men ah. Snart ska jag gå till m&m ich äta kycklingspett. Min favoritmat !  Asbra för jag e very hangry. Idag äre konfa som gäller, jäääättekul. Längtar verkligen tills den där skiten är slut och man får presenter kommer äga!
Jag o Emma satt nyss o snacka om massa typ drömmar man har, eller ni vet ögonblick man vill ska hända, Chooocknajs det skulle vara massa av dom hihihi. Man kan ju alltid drömma liksom. Jag har typ fått praoplats också. På BK, sääääämst. För de fixa skolan men ah de är ju bättreän typ dagis. Men fett äckligt ändå man får ju in massa fett i sig och så ;o !!! Aja, Pussination på er nu måste jag jobbbiiiish.

Fyfan på mig..

jätte söt... hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0