i skolan

Hejsan sötnosar. Nu är jag på slöjden, blöö två timmar asjobbigt. Håller på med en ballongklänning fast nu har jag tagit en paus för de går inte sådär värst bra..
Min mamma tror att jag har ögoninflammation o skulle egntlgen itne gått til skolan eftersom det smittar kanonmycket, fast de är inte säkert att jag ahr de för de har typ gått över de mesta nu. Förut brukade jag ha det typ var tredje månad men nu har jag itnte haft det på cirka ett halvår, så det är väl dags ? Fan, har jag det på påsklovet kommer jag lacka så jävla mycket, ligga hemma o äta glass o leka emo. Skära mej o grejer Hahha not, det är något jag aldrig kommer göra igen ! Eller igen o igen, låter som ja skärt mig. Har ju blivit blodsyster med två stycken sen har jag ett M i armen, tre mycket mycket stora misstag eftersom jag nu kommer få leva med dom. Äsch äsch, mysigt väder ute jag Emma o Amanda satt o lyssnade på en massa "minneslåtar" från typ sommaren o våren förra året. Shit vilka jävla minnen =)
GE MIG SOMMAR !
haha vad jag tjatar fast det vill nog alla (a) Nu ska jag back to min klänning, KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0