i SKOLAN

Tjeeenare alla kebaber.
Nu e jag p åslöjden, as always uppdaterar jag men jag e ju såsatans cool liksom så why not. Vår lärare har en system kamera här o nu sitter en  i vår klass o tar masas bilder på oss, kanonlärre. Jag har iallafall börjat på en klänning, elelr börjat o börjat har ju iallafll ritat lite hur det ska se ut. Kommer nog bli kanoooners. Som vanligt på tisdagar äre konfa.se idag. Åh mina dagar ser alltid lika dana ut blir kanonsur på de. Varför ska man leva om man äändå inte gör nått ?? Åh man lever ju typ för sommaren? Idag har jag min nya hårförlängnign, jääklar vad lång den är. Ser iallafall lite verkligt ut. men de tar ju ett tag innan den e fixad osv. Nu ska jag tagga, Not skoja men ah har inge liv Puss

Jag hittade en sommar bild från sommaren 07. ASSOMMRIG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är tjejen närmast kameran? fin :o

2009-03-17 @ 17:29:50
Postat av: Johanna

Hahah jag ;o nej men herregud va typ 11 eller 12 där :D

2009-03-17 @ 17:41:23
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: eelin

yess min födelsedaaaag:)

2009-03-17 @ 22:51:47
URL: http://eelinsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0