I skolan

Tja kissen.
Nu är jag på slöjden, vi har aldrig lärare här. Riktigt najs, Vet ni något annat som är riktigt najs? Jag fick MVG på ett so prov om Amerikanska revoulutionen jag hade förra veckan. ASNAJS ! Nu blire money money.. I really need it för jag ska ju kirra ny håförlängning. Jag har ju haft min gammla hur länge som helst. Galet sliten är den, man ska egentligen inte kunna haden såhär länge. Men jag sköter väl om den. Hehh, det var rolig sagt av mig =)
Jag tror Emma har nått seriös problem för hon går runt o sätter plåster på alla asirri. Och Amanda går och sjunger på massa Jonas Brothers låter ( tror jag att de är) . I feel sorry for myselves eftersom alla mina kompisar utom jag o Alcie älskar Jonas Brothers, fattar inte. Dom e inte snygga eller något.. Fast vem vet de kanske är deras musik dom gillar ;O ? Jajaj nu äre dags o tagga till stickningen, Ni vet de går frammåt bre ? Skulle ba va lite dukti o uppdatera lite sådär. Igår hade jag förrästen nästan besöksrekord. Har haft bättre två gånger förut. Fast en av gångerna hade jag skickat bc så då hade jag kanonmycket. O andra gången va jag väl bara jääävligt populrä, Heheheh.

Kommentarer
Postat av: frida

ny blogg!

2009-03-10 @ 21:43:47
URL: http://fridawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0