Hos Amanda o pluggar..

schnyggingar !
Sitter hemma hos Amanda nu, vi ska fösöka plugga till musik provet. Vi har massa jävla random låtar som kommer från typ stenåldern som vi ska veta massa om o skit.. Blöe . Sen måste jag också plugga till oprovet i matte som jag har im orgon. Kanon jobbigt för jag upptäckte idag att jag hade glömt bort allt dendär skiten.. Varför ska jag va så jävla dålig på matte för ? Asirriterande ju, tänk om man va som Emma mvg-barn i allting.
Li
te happy e man ju iallafall eftersom det är dans idag ! Woho kommer äga,
I skolan hände det väl inget, såklart.. Höhöhö ofta de händer nått liksom. Njaa vene vad jag ska skriva om. Jag skriver alltid massa tråkigination saker usch kommer inte på något ? Är iallafall väldigt avis på Amanda som ska till Thailand i övermorgon, narre ? Två veckor ska hon vara borta, fett avundsjuuuuk jag blir. Aja, nu måste jag nog kanske plugga lite eller ah om de går. Puss

några bilder jag hittade som jag aldrig sett förut på amandas data.
Första två är nån asrolig kväll i slutet av sommarn/början av hösten.
Och den andra är på morgonen på skolavslutningen hos Alice innan vi skulle gå till skolan ! 

fett buuusih (a)
 

Kommentarer
Postat av: eelin

HAHA lol jojjan dom 2 första va typ i maj för jag va med er dan efter osv :D:D:D:D::D:D det va i maj eller juni iaf (:<33

2009-03-11 @ 16:41:31
URL: http://eelinsiden.blogg.se/
Postat av: Johanna

aha :D tänkte att vi hade jackor på oss, ofta man har koll på måndaer osv osv osv :D <3

2009-03-11 @ 17:23:47
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0