HOS ALIIIII

Pannkakor med sylt på, Är gott fast socker ooooooooockså. Nu e jag @ hos Alice. 
Hade inge o göra eftersom Matte skulle träna o jag har inge o plugga till så jag gick hit. Fast jag ska träffa han när han tränat klart. Eller jag har typ musikprov på fredag men inte sjutton fattar jag hur man pluggar till det! Jag har så kanon ont överallt typ, I halsen, Magen, Huvet o nacken. Så banneont ! Måndag idag, cp jobbigt har man hela veckan framför sig. På torre ska vi åka skridskor, Jäättekkkkkkkkkkkkkul. Btw så ska jag byta te svensk engelska. Narre som satan o slippa äckeltyska.
Aja, nu ska jag umgås med glajjAlice. Mahahahhah jag fick inte skriva vad de betyder ;o, Hon is a töönt. Pussss

oldiipicturess, Nu tvingar Alice mej att gå härifrån för hon ska pluggeli plugga. TJARRE                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0