hemma

Hej lampan. Nu har jag just duschat ni vet jag ahr ju vart på dans och kämpat! Hahah, till folk som inte tror att det är jobbigt med dans så kan jag faktist berätta att de är det ! Vi gör faktist armhövningar och situps och så. Och idag kom några i min skola på att jag faktist har magrutor. Eller, de syns inte fast man känner dom asbra jag ahr faktist det. ascoolt! Hahah ida när vi låg på bänkarna vid håggvik station och väntade på att busse skulle komma så kommer värsta randomgubben fram till Ct och sätter sig på henne. Hahah fan vad roligt det var. Hon ba : AAAH JAG HAR JUST ÄTIT VÅFFLOR !
Sen höll han på att snacka kanonmycket o sa att han skulle iväg o träfa Sanna Nilsen o allt. Tufft..
Btw så har jag så jävla ont ihalsen.. Hahah alltid jag (a) Nä men faktist inte alls roligt, finns typ inge jag kan göra åt de eller. Helvete om jag har ont ihalsen i helgen eller e sjuk. Då kommer jag lacka som en spik. Orkantee skolan de ändå jag lever för nu för tiden är ju förfan helgen. Alla vardagarna suger ju usch. Snart lov iallafall fan va chill d kommer äga! Sen äre ju faktist inte sådär satans långt kvar till sommarlovet ASNAJS !
PUSSAR PÅ ER
 
hahaha somras, snygging.se eller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0