Hemma at alices plaaceination

Tja alla kanelbullar osv osv. E  hos Alice med dom där allahopa. Hehhe -.- Skolanva chillerill idag fast alla har sagt åt mig att dra ner min tröja idag för alltid när ja har leggings åker linnet upp så man ser min rumpa men whatafaaack vene va felet e, om ja har för tjock rumpa eller vad de e ?! Ska väl hem om ett tag, Heheheh här kan manju inte sitta utan att dö. Eftersom Ct Emma och Amanda e väärsta jonasbrothers fan (?) så dom sitter och skriker  deras jääävla låtar, Asträött på dom nue ! Eller nu äre emd. -.- Fast dom e ju najsination (a)
Ska ba måla naglarna lite sisodär sen ska jag nog home. Sen ska jag sova med min älskling idag..
Pusshääjj

Heheh ja såhär kul har vi ;o ? så stor ska amandas framtida man ha .. ;o NAAAAAAAAAAAAAARRE nooooooooooooooooo

Kanooooooooooooonlänge sen lite sötsådär ): Hehehhehehehe nooooo igen

Kommentarer
Postat av: eelon

JOHANNA din lilla fjorre du har ju fan fonda på läpparna 24 D::D:D:D <3333

2009-03-07 @ 04:04:46
URL: http://eelinsiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

tA GÄRNA MER BILDER PÅ DIG

2009-03-08 @ 12:56:50
Postat av: Johanna

elin: Hahahah 24 ?! Äru narre eller ??? Typ föruuuuuut Noway att jag ahre längre banne ;o <3333



anonym- Jag har ju skit mkt bilder jue ?! :D

2009-03-09 @ 22:06:05
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0